JLo-nak nem kell reklámarcra költenie, hiszen elég hatásos, ha saját maga népszerűsíti Delola nevű koktéljait az Instagramon. Ez Mrs. Affleck legújabb üzleti vállalkozása, amelyet nemrégiben egy Olaszországban készült, speciális reklámkampányban is népszerűsített. Minden tökéletesen néz ki – Jennifer Lopez gyönyörű, remek formában van, a koktélok csábítóak, ám az énekesnő koktélt szürcsölgetve még sem annyira hiteles.
Jennifer Lopez heves kritikákkal szembesült, miután piacra dobta a koktélmárkáját, mivel régebben többször is kijelentette, hogy nem fogyaszt alkoholt – írja a Daily Mail. “Nem vagyok nagy rajongója semmilyen alkoholnak. Szerettem volna valami egészségesebbet, az én ízlésemnek megfelelőt és gluténmenteset létrehozni” – magyarázta JLo, aki a koktélt gyakorlatilag saját maga után nevezte el Delola-nak. A énekesnő vérbeli rajongói jól tudják, hogya a Delola márka neve valójában a JLo kevéssé ismert beceneve, a Lola, ahogyan csak a egközelebbi barátai szólítják.
A sajátmárkás alkoholos koktélok felvetnek egy másik kényes kérdést is, ami előtt szintén többen állnak értetlenül: nem érzi-e Jennifer Lopez, hogy ezzel “elárulja” Ben Afflecket, aki köztudottan alkoholproblémákkal küzdött a múltban, ma pedig józan életet él – amit nem kevés erőfeszítés árán ért el…
https://www.instagram.com/p/Cs7KY5JOCGi/