Chris Martinék piacra dobták a „We Pray” című slágerük új változata. A TWICE nevű k-pop cspattal együttműködésben készült kislemezen a dal szövege koreai nyelvű részekkel egészül ki. A „We Pray” eredeti változata szintén nemzetközi együttműködésben készült, olyan előadókkal, mint Little Simz, TINI, Elyanna és Jasleen Royal.
„Hiszünk abban, hogy a ‘We Pray’ egy olyan dal, amely arról szól, hogyan küzdjünk meg együtt a nehézségekkel, miközben a béke és a remény üzenetét közvetíti. Számunkra valódi megtiszteltetés, hogy együtt dolgozhattunk a Coldplay-el ezen az új kiadáson, és különösen büszkék vagyunk arra, hogy mindannyian koreai nyelven énekelhettük fel a részünket, így saját nyelvünkön fejezhettük ki őszinte érzelmeinket. Kérjük, támogassatok és szeressetek minket továbbra is!” – nyilatkozták az együttműködésről a TWICE tagjai.
A TWICE a Coldplay előzenekaraként lépett fel a csapat teltházas, szöuli stadionkoncertjén, ahol először mutatták be a „WE PRAY” új verzióját.
A „We Pray”, amely világszerte vezeti a rádiós játszási listákat, több neves előadót is felvonultat, köztük a brit rapper Little Simzet, a nigériai afrobeat sztár Burna Boy-t, a palesztin–chilei R&B énekesnő Elyannat és az argentin slágerlista éllovasát TINI-t.
A dal a Coldplay legutóbbi, „Moon Music” című albumán hallható, amely világszerte a lemezlisták élén debütált. Az Egyesült Államokban ez lett a zenekar ötödik #1 albuma – ezzel Chris Martinéknak több listavezető albumuk van a tengerentúlon, mint bármely más brit előadónak vagy zenekarnak ebben az évszázadban. A „Moon Music” a zenekar hazájában, az Egyesült Királyságban szintén a slágerlista élén állt.
2024 decemberében a Coldplay második egymást követő évben nyerte el a Billboard Music Awards „Legjobb rock turné” díját.
A 2022 márciusában indult Music Of The Spheres világkörüli turné során a zenekar több mint 12 millió jegyet értékesített Európában, Észak- és Latin-Amerikában, Ázsiában, Ausztráliában és Új-Zélandon, ezzel minden idők legtöbb nézőt vonzó turnéjává vált.
A zenekar nemrég friss hírekkel szolgált turnéjuk fenntarthatósági vállalásáról is. A korábbi stadionturnéjukhoz (2016/17) képest – előadásról előadásra vetítve – 59%-kal csökkentették a CO₂e-kibocsátást, ezzel túlszárnyalva eredeti célkitűzésüket, ami 50% volt.
📷Anna Lee Webres