A Barry Keoghan és Jenna Ortega főszereplésével készült film múlt héten, május 16-án debütált az amerikai mozikban, de komoly kritikákat kapott a szakértőktől, és nem tudta megszólítani a közönséget sem.
A “Hurry Up Tomorrow”, amelyet 2000 amerikai moziban vetítettek, mindössze 3,3 millió dollárt bevételt, miközben a gyártási költsége kb. 15 millió dollár volt. A film a hatodik helyen nyitott, messze lemaradva az első helyezett Final Destination: Bloodlines mögött.
The Weeknd – polgári nevén Abel Tesfaye – Trey Edward Shults rendező és Reza Fahima mellett a film társalkotója is . A projekt az énekes Hurry Up Tomorrow című, januárban megjelent albumának vizuális kiegészítéseként készült.
Tesfaye az év elején úgy nyilatkozott, hogy szeretne búcsút inteni The Weeknd névnek, mivel úgy érzi, túljutott az ezzel a karakterrel járó kihívásokon:
„Ez egy mentális állapot, amibe már nem akarok visszatérni” – mondta a Varietynek. „Úgy érzem, túl sok mindent hoz magával. Van egy karaktered, aztán jön a verseny – több díj, több siker, több koncert, több album, több elismerés, több első hely. Ez sosem ér véget, amíg te magad nem vetsz véget neki.”
Felidézve a 2022-es koncertjét a Los Angeles-i SoFi Stadionban, ahol a fellépés közben elveszítette a hangját és félbe kellett szakítania a show-t, hozzátette:
„Akkor egy részem azt gondolta: ‘Elvesztetted a hangod, mert mindent elmondtál, amit kellett. Ne maradj a buliban túl sokáig — most is kiszállhatsz, és boldogan élhetsz.’ Érted? Mikor van az a pillanat, hogy távozz, ha nem akkor, amikor csúcson vagy? Amikor az emberek túlságosan is megismernek, akkor jött el az idő a változásra” – véli The Weeknd.